User Support

Omdat computers alsmaar belangrijker worden in het verwerken van de informatie van uw bedrijf, kunnen kleine problemen heel frustrerend zijn. Daarnaast kan dit de efficiëntie van uw werknemers enorm beïnvloeden.

Door middel van preventief onderhoud, een sterke antivirus en tijdige updates, zorgen we ervoor dat deze frustraties vermeden worden. Indien er zich toch moeilijkheden voordoen, gaan onze techniekers zo spoedig mogelijk aan het werk door uw computer van op afstand over te nemen. Lukt het niet om van op afstand het probleem op te lossen? Dan komt er een technieker naar u toe.

Prijsstelling

Proactive

20/ toestel / maand

  • Preventatief Onderhoud
  • Versie controle van software
  • Antivirus
  • Ticketing
  • Remote Control
  • 1 Werkdag Maximale Reactietijd
  • Managed Backup
  • Remote Support
  • On-Site Support
  • 24/7 Support

On-Site

55/ toestel / maand

  • Preventatief Onderhoud
  • Versie controle van software
  • Antivirus
  • Ticketing
  • Remote Control
  • 2 Uur Maximale Reactietijd
  • Managed Backup
  • Remote Support
  • On-Site Support
  • 24/7 Support
Advanced

On-Site Extended

95/ toestel / maand

  • Preventatief Onderhoud
  • Versie controle van software
  • Antivirus
  • Ticketing
  • Remote Control
  • 30 Minuten Maximale Reactietijd
  • Managed Backup
  • Remote Support
  • On-Site Support
  • 24/7 Support

Contact

Ons Adres

Zilverberklaan 80, 2820 Rijmenam, België

Facturatie

BE0766733035